onsdag 19 oktober 2011

Lillasyster Kanin

Jag har inte slutat pyssla...men varit otroligt dålig på att blogga. Denna lilla kanin virkades i slutet på sommaren, men fick sin lilla nos broderad först idag. Är döpt efter "Lillasyster Kanin" i en bok I brukar läsa.
Mönstret kommer från crochetamigurumi.blogg.se
Garnet är Drops Paris.

E & I har också fått vara med och designa sin egna Tilda-snigel på vår lediga dag. De var så duktiga och fick sitta i knät och sy på maskinen och vände alla delar rätt. Även stoppningen skötte de galant. Härligt att ha så stora barn, som dessutom älskar att pyssla!
Allt material kommer från Panduro och inhandlades för mitt födelsedagspresentkort. Tack för presenten!


1 kommentar:

May sa...

Alldeles underbar liten kanin! Får man köpa en färdig av dej? :) Min 2,5 åriga son är tokig i kaniner "kiin" o denna är underbar. Kollade in mönstret, men jag är inte så händig att jag skulle få kaninen lika fin. Du får gärna kontakta mej på miamariaw85@gmail.com