onsdag 29 december 2010

Julen är över...



...och därmed deadline för många av höstens pysselprojekt. I år blev det för en gångs skull nästan bara hemma-pysslade juklappar. Det är ju faktiskt roligare att ge bort och oxå att få hoppas jag...
Håller på att spy på Åremössorna som jag stickat totalt 6 stycken i höst. Dröjer nog innan jag gör en sådan. (Fast nu har väl de flesta en redan ). Det största projektet har nog varit mina Tilda-änglar, som jag blev så nöjd med. De tar sin lilla tid men blir så fina att jag helst av allt ville behålla allihop. Särskilt när man målar dit deras små ögon och de får sina personligheter. Får nog bli en del små husänglar i framtiden.

Mönster: Tildas Hus av Tone Finnanger
Material: Det mesta är från Panduro eller det jag hade hemma. Det blå tyget kommer från IKEA.

Inga kommentarer: